Punts de llibre per Sant Jordi

Queda 1 dia, queden hores per un dels dies més esperat. Ja teniu a punt les roses i els llibres? Sí, Sant Jordi ja és aquí! Ja tenim roses originals, dracs creatius, recursos per treballar el Sant Jordi, però hi falta alguna cosa, oi? Sí, els llibres! Així doncs, si el que voleu és acompanyar les vostres lectures, no us perdeu els punts de llibre que us proposo. També poden ser un bon regal pel dia de demà. Què us semblen? 




Punts de llibre fets de feltre i tires de roba










   
Ara sí, que tingueu un FELIÇ SANT JORDI!

Comentaris

Bertha ha dit…
Hola Joel:

Muy bonitos estos marca páginas y de lo más original hay de todo hasta reciclados... me encanta!

Feliz día de San Jordi y que acierten con el libro que te regalen.Te dejo una rosa aunque séa virtual jejeje.

Un abrazo.
Magda ha dit…
Un altre bon recull, fantàstic !!!!!
Tu no pares ehhhhhhhhhhhhhh
Moltes gràcies altra vegada per enrecordar-te dels petits infants en fa molta il.lusió !!!!!
És que ets un "tesorete".
Que passis un molt bon dia de Sant Jordi !!!!
Petons carregats de roses i llibres !!!!!
Miren ha dit…
Vaya, no celebramos este día en mi cole, pero son unos recursos chulísimos, un abrazo Joel
Blanca B ha dit…
Todos fantásticos, a cuál más bonito. Alguno lo conocía, pero es una colección deslumbrante. Gracias, guapetón.
¿Cómo te va el curso?
Ana Martínez ha dit…
Son todos muy bonitos y originales. Gracias. Un beso.
Gràcies per aquest recull Joel són preciosos!!
Petonets de princesa! ;)
Que passis una bona diada de Sant Jordi!!!
Hipàtia ha dit…
Nosaltres també vam fer punts de llibre per Sant Jordi... els teus! jeje...
Cal dir que els alumnes es van esforçar molt!Vam tenir un èxit total amb el taller!
http://eso12sabastida.blogspot.com.es/2013/04/punts-de-llibres-de-sant-jordi-2013.html
Joel Artigas ha dit…
@Bertha Me alegro que te hayan gustado. ¡Son geniales! Gracias por la felicitaciones, la verdad es que este Sant Jordi fue estupendo. :) Besos.
Joel Artigas ha dit…
@Magda jejje! Gràcies de nou pels teus comentaris. Igualment. Espero que hagis passat un Sant Jordi genial!! :) Petonets ben grans
Joel Artigas ha dit…
@Miren Uo. Lástima. Estoy seguro que lo disfrutaríais muchísimo, no? Muchos abrazos. Muak
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Pst. Como siempre perdona por el retraso. Tengo poco tiempo para actualizar e blog. Aix! El curso va muy bien, estoy aprendiendo muchísimo y ya con ganas de poner en práctica mis conocimientos... La semana que viene ya empiezo prácticas a una empresa. Bieen! :) Besos más que enormes. Espero que todo vaya muy bien.
Joel Artigas ha dit…
@Ana Gracias como siempre por tus aportaciones. Me encanta leerte y responderte... Besinhos!
Joel Artigas ha dit…
@M.àngels De res! No saps com me n'alegro que us hagin agradat tant. Petonets ben grossos.
Joel Artigas ha dit…
@Hipàtia Genials els punts de llibre! Ja t'he deixat un missatget al blog. Seguiu treballant així que ho feu molt bé... M'ha encantat! :) MUak.