Dia Internacional del Llibre Infantil

Avui, dimarts 2 d'abril és el Dia Internacional del Llibre Infantil, un fantàstic dia per commemorar el naixement de Hans Christian Andersen. Us he de dir que de ben petit vaig tenir la sort de poder gaudir les seves obres. Sense cap mena de dubte, un referent a tenir en compte que es caracteritzava per la seva imaginació, humor i sensibilitat. Oepli (Organización española para el libro infantil y juvenil) també celebra el dia d'avui compartint-nos aquest fantàstic poema de Pat Mora

Llegim junts, tu i jo.
Veiem que les lletres formen paraules
i les paraules es converteixen en llibres
que estrenyem entre les mans.

Sentim xiuxiuejos
i rius bulliciosos a les seves pàgines,
óssos que canten,
gracioses melodies a la lluna.

Entrem en misteriosos castells
i de les nostres mans pugen fins als núvols
arbres en flor. Veiem nenes valentes que volen
i nens que atrapen les estrelles.

Llegim junts, tu i jo, fent voltes i voltes,
recorrent el món amb l'alegria als llibres.

Il·lustració de Mónica Carretero

Comentaris

Ana Martínez ha dit…
Gracias por recordarnos este importante día. Un beso.
Magda ha dit…
Un
dia molt important i per a mi fantàstic !!!!!!
Jo també de petita vaig crèixer amb els contes de Hans Christian Andersen !!!!!
I la veritat en tinc un molt bon record !!!!!
I és que la lectura i els contes com ja t'he dit altres vegades són una de les meves gran aficions !!!!!!
Petonets ben literaris !!!!
MUAKKK
Fer de Mestres ha dit…
Una commemoració preciosa!
Jo l'he convertit en una celebració diària perquè estimo els contes.
Petonets
Carme
Blanca B ha dit…
Esto de recordar todos los días en los que se lcelebra algo, es un poco lioso, menos mal que estás tu para hacerlo. gracias, guapo, muakss
Joel Artigas ha dit…
@Ana De nada. Gracias a vosotr@s por comentar y dejar vuestra huella en mi espacio. ¡Un placer! :)
Joel Artigas ha dit…
@Magda Què bé! Per a mi també va és un autor fantàstic al qui respecto i anyoro moltíssim. La lectura, una de les millors aficions que no cal perdre... Petonets ben grans! :)
Joel Artigas ha dit…
@Carme Gràcies pel comentari Carme. Em sembla fantàstic que així sigui...! Petonets narratius
Joel Artigas ha dit…
@Blanca jeje! Pero, no todos eh? Hago lo que puedo Blanca. Un besito, eso si que me acuerdo siempre! :) MUak