Play Miró: treballem Joan Miró

Segur que molts de vosaltres ja el coneixereu, però trobo que no podia faltar en aquest espai. Sí, es tracta de Play Miró, un projecte desenvolupat pel Plan Avanza del Ministeri d'Industria, Comerç i Turisme que ens proposa continguts interactius sobre les obres de Joan Miró. Una bona iniciativa per realitzar amb els nostres infants, oi? 


Com haureu pogut observar se'ns proposen una gran quantitat de continguts per treballar a l'aula, així com: vídeos, activitats i obres i pintures per explorar. A més, i per tal de facilitar la tasca a tots aquells docents i/o persones interessades en utilitzar aquest recurs, se'ns dóna la possibilitat de consultar la guia didàctica, una eina fantàstica que ens serà molt útil al professorat.


Personalment, recomano que feu una volta per la secció d'Activitats, ja que hi podem trobar tota mena de propostes interactives interessantíssimes! A més, ja veureu que de cadascuna en podem escollir d'entre 3 nivells de dificultat. A mi m'ha encantat l'activitat Sons, és una meravella escoltar els sons que ens transmeten les obres de Miró! I a tu, quina t'ha agaradat més?

Comentaris

Vanesa ha dit…
Molt interessant aquest enllaç. Jo coneixia la pàgina de la fundació però no Play Miró.
Moltes gràcies per compartir.

Una abraçada
Joel Artigas ha dit…
@Vanesa De res! Celebro que l'hagis trobat interessant. La veritat és que en podem treure unes idees magnífiques oi? Gràcies a tu pel comentari. Una abraçada.
Miren ha dit…
Cachiiiiis que bien me hubiera venido cuando hice el proyecto de Miró. ¡¡dónde estaaaaaabas Joel??? jejeejje Un saludo
Joel Artigas ha dit…
@Miren OooO! Lástima... te hubiera ido super bien! Seguro que estaba buscando otros recursos, jajja! :) Gracias por tu aportación. Besos!
Molt molt molt interessant Joel ! I gràcies! perquè segurament aquest curs que ve em tocarà tornar a treballar Miró,aixó em donarà una altra perspectiva per treballar el tema.
Ara m'he enrecordat que tinc un projecte que fa alguns anys vaig dur a terme sobre Miró!
Petonets i mil gràcies per compartir aquests enllaços tant interessants.
Joel Artigas ha dit…
@M.Àngels Me n'alegro moltíssim que et faci servei! Jo també l'he trobat super interessant. Ja ens explicaràs les activitats plantejades, estic segur que els teus nens i nenes disfrutaran moltíssim! :) Abraçada.
PLASTIQUEM - Espe ha dit…
Molt bona entrada Joel. Segur que la faré servir. Una forta abraçada i fins aviat.
Joel Artigas ha dit…
@Espe Què bé! Me n'alegro que et sigui útil. Una abraçada ben gran! :)
Blanca B ha dit…
Como siempre, interesantísimo. Ahora tengo que ponerme a ello, porque tú no paras de encontrar cosas estupendas. Con lo que me gusta a mí Miró!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! besetes.
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Me alegro que te haya gustado. Gracias por este estupendo comentario. Me alegra leerte y sobretodo saber que los posts que publico os son útiles! :) Muak, besos!