Educació i les TIC celebra les 50.000 visites!

Avui sí!! Avui és un dia especial que cal celebrar amb tots/es vosaltres. El bloc Educació i les TIC ha arribat ja a les 50.000 visites!!!! La veritat és que no m'esperava arribar que hi arribés tant aviat... Així doncs m'agradria agraïr-vos a tots/es la vostra col·laboració, paciència, aportacions, opinions, etc. Us he de dir que estic aprenent molt amb i de vosaltres. 


Però, la cosa no s'acaba aquí! El bloc ja ha arribat als 133 seguidors, 173 seguidors al Facebook, 506 seguidors al Twitter i 12 seguidors a Pinterest. Això és un no parar!!! Moltes gràcies a tots/es els que feu que aquest espai cada cop sigui més i més gran. Espero no deixar d'aprendre com ho he fet fins ara i que cada cop més siguem més i ens puguem enriquir plegats en aquest espai. Ja us puc ben assegurar que quan vaig decidir reobrir el bloc, no m'imaginava poder arribar tant lluny. GRÀCIES!

Comentaris

Ana Martínez ha dit…
¡50.000 visitas ya! Mi más sincera enhorabuena. Dentro de poco te vemos por las 100.000. Un beso.
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias Ana! Me ha hecho mucha ilusión. Sí, a por las 100.000!!! Gracias. Muchos besos. :)
Marta ha dit…
Ostres, 50.000 visites! Enhorabona, Joel! La dedicació i la feina ben feta té aquestes coses.
Un petonàs!
Emilio Manuel ha dit…
Señal de que lo estás haciendo bien.

Felicidades, ya mismo sobrepasarás los 100.000 visitantes.

Un abrazo.
Bertha ha dit…
Hola Joél!

Gracias a tí, a tu tesón y a todo lo que nos aportas diariamente.Para mí tú blog ya es un imprescindible.

Es un placer y una necesidad que con los tiempos que corren:empujemos entre todos en la mísma dirección...

Felicidades por esta acogida y por este éxito te lo mereces!

Un fuerte abrazo:)
Miren ha dit…
Muchas felicidades Joel, en este tiempo nos han dado a conocer una gran cantidad de recursos y páginas muy interesantes. A por otras 50000 visitas. UN saludo
Blanca B ha dit…
Enhorabona, Joel, i gràcies per la teva dedicació a l'ensenyement. Y todo esto sin traductor. En serio, me alegro muchísimo porque te lo mereces, eres un currante nato y encuentras cosas muy útiles que nos ayudan a mejorar en nuestra profesión. Un besito muy musical, porque eres de música, y 3 abrazos en si bemol. A por otros 50.000!!!!
Magda ha dit…
50000 VISITES I 50000 FELICITATS !!!!!!!!!!!!!!
Per la bona feina que fas, pels recursos que trobes tot navegant per la xarxa, per les grans troballes, per la dedicació,per ser un hiperactiu dins d'aquest món ..... i per un munt de raons mes !!!!!
Ben aviat seran 50000 més perquè senzillament t'ho mereixes!!!!!!!
I avui 50000 petonets, són molt no????jejejejejejjejeej
Una abraçada trempat !!!!!
Marisol ha dit…
Enhorabona Joel per aquesta xifra!! vaig a seguirte també a pinterest! Una abraçada
Marisol ha dit…
Doncs no trobo el link ???
Fini ha dit…
¡Enhorabuena! Seguro que pronto llegas a las 100.000 visitas!! El blog se lo merece!
Ametlla ha dit…
Moltes felicitats Joel!
Ets un crac.
Hola Joel!
Moltes felicitats!!!!!!

Segueix així. És un bloc molt útil i dinàmic. Estic aprenent molt.

Meritxell
Olga ha dit…
Ostres, Joel! Una mica més i em perdo aquest gran moment!!! (he fet dos dies de vacances bloggeres que ja em tocava!).
MOLTÍSSSIMES FELICITATS!!! El treball ben fet té una recompensa. Les teves aportacions són sempre genials i en traiem molt profit.
Ets un pou de recursos inesgotable.
Una gran seguidora teva: Olga.
PLASTIQUEM - Espe ha dit…
Felicitats Joel! 50.000 visites i creixen dia a dia perquè tu nodreixes aquest espai amb dedicació i entusiame. Una forta abraçada i fins aviat.
Joel Artigas ha dit…
Moltíssimes gràcies Marta! Tens tota la raó... Ara ja sé el què he de seguir fent! Un petonet. Gràcies pel comentari. Petonet.
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias Emilio! A ver si es verdad...jejjje! Nos leemos pronto. Un abrazo muy grande. :)
Joel Artigas ha dit…
Hola Bertha,
Gracias a tod@s vosotr@s que decidís utilizar mi blog para descubrir nuevos recursos, contenidos educativos, para opinar, criticar,... Me encanta la vida que tiene este blog! Qué no pare. ;) Muchísimas gracias por el comentario, me ha alegrado mucho poder leer tus palabras.
Muchos besos!
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias a ti Miren por tus publicaciones y experiéncias que nos aportas diáriamente. Estoy aprendiendo mucho de ti! Me gusta saber que mi espacio puede ser útil a otras personas. A por más! Un saludo. :)
Joel Artigas ha dit…
Uau! Blanca, veo que ya le vas cogiendo el truquillo al catalán, eh? La próxima me toca a mi con el euskera. Tengo que decírte que estoy aprendiendo muchísimo de ti, de tus aportaciones, de tu manera y metodologia de trabajar en la red,... Has sido una pequeña maestra para mi! Me alegra leerte cada día en el blog. Un besito "sostenido" hasta que lleguen 50.000 visitas más! ;)
Joel Artigas ha dit…
50.000 gràcies Magda!! M'encanta veure que la meva hiperacció agrada i a més és útil a d'altres persones que es dediquen en el món educatiu. Gràcies, gràcies i més gràcies per les felicitacions que m'envies. La veritat és que m'han fet molta il·lusió!!!

Em quedo els 50.000 petonets que m'envies i te'ls reenvio en forma d'abraçades. Petonets. Ens llegim aviat!!!!! :)
Joel Artigas ha dit…
Moltes gràcies Marisol! Ara, posaré el link de Pinterest. Tens tota la raó encara no he posat un enllaç directe al bloc. La veritat és que aquests útlims dies encara estava esbrinant el seu funcionament i com treure'n profit. :) Per cert, tu ja hi ets? Si vols et puc convidar...

Una abraçada ben gran. Gràcies per les felicitacions!!!!
Joel Artigas ha dit…
Muchas gracias Fini. Me ha alegrado mucho verte por aquí! Creo que aún falta mucho para llegar a los 100.000, sin embargo hay que ser optimista y seguir aportando buenos contenidos. Muchos besitos! :)
Joel Artigas ha dit…
Mil gràcies Ametlla! M'ha fet il·lusió veure't per aquí. Ja has trobat la solució a allò que m'has preguntat? Ja ens ho faràs saber... Un petonàs molt gran.
Joel Artigas ha dit…
Gràcies Meritxell. T'he de dir que jo també n'estic aprenent molt de vosaltres. M'encanta descobrir diferents formes de treballar, de pensar, d'opinar, de criticar les coses,... Continueu així! A mi també m'agrada molt el vostre treball. Petonets!!!
Joel Artigas ha dit…
Hola Olga!!! Què bé que ho hagis pugut enganxar a temps, ja que m'ha fet molta il·lusió poder llegir el teu comentari. Fas ben fet d'agafar-te dies de vacances bloggeres. Jo també ho hauria de fer en algun moment...

Ja saps que m'encanta el teu treball i, sobretot, les teves experiències i aportacions creatives que ens aportes dia rere dia. Moltíssimes gràcies per les felicitacions i per formar part de la meva xarxa d'amics favorits! Petonets molt grans. :)
Joel Artigas ha dit…
Moltes gràcies Espe. Fa ben poc que coneixo el teu espai, no obstant et puc dir que m'encanta tot el que ens aportes i com ens ho presentes... Moltíssimes gràcies per les felicitacions!!! Espero que tots plegats anem creixent mica en mica, segur que ho aconseguim! Una abraçada ben gran. :)
lluna ha dit…
Moltes felicitats Joel! Se m'havia passat aquest gran aconteixement! 50.000 és una passada! T'estàs fent molt gran i això és degut a la teva gran feina, sempre interessant, amb molt bones aportacions que ens ajuden a tots en la nostra tasca diària. Espero que segueixis creixent i no paris mai de treballar.
Un petonàs!
Joel Artigas ha dit…
Moltíssimes gràcies LLuna! M'ha fet molta il·lusió veure't per aquí!! Sí, la veritat és que això mica en mica es va fent gran. Esperem que no pari, ja que tots sabem que hi ha moments que costa d'arribar la inspiració i les ganes d'aportar nous continguts... De fet, aquests comentaris són els que m'ajuden a seguir treballant!!! Gràcies!! Molts petonets.